Медийна платформа с кампания за дигитализиране на българския спорт


Инициативата е всеки спортен клуб да разполага със собствен уебсайт, има специално отношение и към детско-юношеския спорт

Четири от водещите федерации в колективните спортове – футбол, баскетбол, волейбол и хандбал, се обединиха, подкрепяйки най-новата мащабна инициатива за дигитализиране на българския спорт - DigitalenSport.bg.

Две от легендите на българския спорт - президентът на Българска федерация волейбол (БФВ) Любомир Ганев и изпълнителният директор на Българска федерация баскетбол (БФБ) Филип Виденов, както и ръководствата на Българския футболен съюз (БФС) и Професионалната футболна лига (ПФЛ), подадоха ръка и станаха партньори на кампанията "Дигитален Спорт", която има за цел всеки спортен клуб в България да разполага със собствен работещ уебсайт.
Десетки спортни клубове станаха част от инициативата, която е напълно безвъзмездна, и вече използват новите си уебсайтове.

„Българска Федерация Волейбол (БФВ) продължава да подпомага и споделя инициативи за дигитализиране на българския спорт. Ние като федерация популяризираме инициативата, информирайки всички клубове за възможността да имат свой собствен работещ уебсайт и занапред ще продължим да подкрепяме тази кампания“, коментира президентът на федерацията по волейбол Любомир Ганев.

Изпълнителният директор на БФБаскетбол Филип Виденов добави: „Дигитализацията не е бъдеще. Тя е настояще и в някаква степен в българския спорт дори изоставаме от модерните и съвременни тенденции. Подкрепяме тази инициатива, защото в нея виждаме огромен потенциал, а и в настоящия момент е отлична възможност за всички отбори у нас. Броят на клубовете расте, популярността на баскетбола расте, така че това е възможност да помогнем на този процес. А инициативи като тази само могат да са в помощ.“

„Отлична инициатива, която вярваме, че ще помогне не само на клубовете, а и на любимия ни спорт да върви напред. Надяваме се всички клубове, които до момента по една или друга причина нямат свой собствен интернет сайт, да се възползват от тази възможност. Федерацията подкрепя кампанията, защото сме убедени, че днешното време изисква да бъдем максимално комуникативни, мобилни и информативни“, коментира президентът на Българска федерация хандбал Росен Добрев.

Един от основните акценти на инициативата е върху детско-юношеския спорт. "Дигитален Спорт" предлага специален ДЮШ регистър с подробни данни и контакти за детско-юношеските школи и академии на спортните клубове в България. Целта е бърз и лесен достъп на подрастващите и техните родители към спортни бази (стадиони, зали, игрища), клубовете и дори график на тренировъчния процес.

Инициативата вече е в ход, като първите над 60 клуба (включително футболните "Крумовград", "Беласица" (Петрич), "Вихрен" (Сандански), "Миньор" (Перник), "Созопол", "Спортист" (Своге), "Монтана", "Струмска слава" (Радомир), "Спартак" (Плевен), "Доростол" (Силистра), "Светкавица" (Търговище), "Септември" (Тервел) и други), волейболните "Лукойл Нефтохимик", "Монтана", "Черно море", "Пирин" (Разлог), баскетболните "Спартак" (Плевен) и "Берое" (Стара Загора) и други) вече използват своите нови сайтове.

Българската Хандбална Федерация се присъедини към кампанията DigitalenSport.bg и първият уебсайт на елитния хандбален отбор "Осъм" (Ловеч) бе изготвен и представен на клуба.

Целта на кампанията е изработката на уебсайтове за над 150 спортни клуба в България и достигане до обща аудитория над 500 000 души. А също така да се разрасне, включвайки клубове от още по-ниски дивизии, както в тези, така и в други колективни спортове.

Ако вашият клуб все още няма сайт - може да се свържете с организаторите на инициативата тук: https://digitalensport.bg/#kontakti или на имейл: info@digitalensport.bg. 


AIPS_CARDS